dilluns, 13 d’abril del 2009

2.1 Conclusions

Durant tot aquest informe he intentat demostrar per escrit ,donant arguments i plasmant en mapes conceptuals ,que s’ha produït en mi un veritable canvi conceptual que acaba només de començar aquí. Degut a què ? el primer que em ve al cap .es “a molta feina personal” de reflexió i descobriment davant una sèrie de temes d’estudi proposats i d’unes tècniques d’informació i comunicació desconegudes per a mi i amb la interacció amb els meus companys i el meu consultor.
Partir d’una avaluació inicial on quedaven reflectits els meus pensaments per escrit i gràficament m’ha fet adonar-me ,una vegada arribats aquest moment ,de meu l’aprenentatge ,la meva evolució i reestructuració envers la relació entre la Tecnologia ,la Ciència, la Societat i l’Educació i en la utilització de les TIC.

Tot el material llegit i rellegit comparat i analitzat per tal de realitzar la PAC 1 ja em van generar nous reptes i desig d’aprendre “El canvi conceptual més significatiu només succeeix si és intencional” (Dole i Sinatra,1998) ;tot utilitzant noves eines informàtiques (participació argumentativa en el debat, elaboració de mapes amb el programari cmaptools, creació d’un compte gmail, d’un blog, l’actualització del blog, la participació en el fòrum ,la participació de treballar en documents compartits amb la meva companya Gemma...)que s’han anat enfortint en aquesta activitat(2.1) pertanyent a la PAC 2.En aquesta activitat he pres consciència del canvi conceptual a tots nivells i de manera metacognitiva gràcies a l’eina del mapa de conceptes “ Els mapes conceptuals han demostrat ser valoracions vàlides de les estructures cognitives “ (Jonassen1987), que m’ha servit per materialitzar aquest canvi, per tant la Tecnologia hi ha jugat un paper molt important en tot aquest procés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada